Vilken underbar start på det här dygnet

0kommentarer

*NOT*!

Lillhöna har vaknat två gånger i timmen hela natten lång, när hon nte har vaknat har jag gjort det igen med syfte att rensa luftvägarna igen så jag slipper ligga och kippa efter andan. Jaja, sen efter ingen sömn alls så knallar vi upp vid halv sju, för då tyckte dottern att hon inte tänkte somna om fler gånger. Snacka om att vara mer död än levande. Vi går upp i alla fall, jag tar tempen på dottern då hon snorar i samma takt som sin mor. Och vad visar den, jodå feber! Så nu blir det inget dagis idag eller imorgon. Och det känns ingen vidare, då jag ville att hon skulle ha de här dagarna att mjukstarta på innan det blir allvar. Dessutom har jag en aningens dåligt samvete, med tanke på att jag är väldigt säker på att det är jag som har smittat ner henne. Så ytterliggare en dag att känna sig som världens sämsta morsa...jippie!

Men sånt är väl livet ibland, vi får ta hand om varandra idag helt enkelt. Nu ska jag ner på golvet ige och hindra barnet från att tugga upp dvd fodralen igen...

Kommentera

Publiceras ej