varför gråter jag alltid till sådana program

1kommentarer

Slår ju aldrig fel, slutar alltid med att jag sitter och lipar för mig själv framför tvn. Men det är ju så härligt att se!! Syftar så klart på tidigare nämnda inlägg, livet på BB. Kan inte låta bli än att älska sådana program, och önskan att skaffa nr 2 växer ju helt klart i samband med det.

Tänkte egentligen att jag skulle krypa till kojs, men så börjar sjätte sinnet, och jag har faktiskt inte sett början på den. Hur nu det är möjligt vet jag inte. Men det blir till att sitta uppe och titta på den, och då kan jag väl lika gärna vänta in sambon med. Så jag är väl i säng till två tre inatt! Så gnäller jag över att jag är trött imrogon så lyssna inte på mig!

Förresten, har jag nämt det tidigare, dottern går! Och hon gör det obehindrat nu, trillar inte speciellt ofta alls. Och jäkla vad snabb hon är, smårpinger mer än går, helt underbart att se. Som  sagt va, det är ingen bebis längre, det är ett flickebarn, och framförallt det är mitt flickebarn!!!

Så, ska nog gå och kika till henne, det är så härligt att se henne sova, se henne andas och ibland drömma. Sen när jag går och lägger mig vaknar hon till och säger "hej"! yrvaken är hon, och efter hon har smilat upp sig ordentligt och hälsat som en fin flicka så däckar hon igen, älskade unge. Sen kan det ju vara så att barnet behöver ett eget rum snart, men vi jobbar på det en gång i månaden ungefär. Så lagom tills hon är tonåring och ska börja ta hemma pojkar (till sambons förtret) så har hon väl ett rum...

Nä. tv var det...

1 kommentarer

Petra Lindemann

04 Aug 2010 23:28

Frida, gå o lägg dig! Du ångrar dig imorgon. Håll i tiden och njut av barnet, det går fort!!

Kommentera

Publiceras ej