Ursäkta frånvaron

0kommentarer

Men det har varit en fullspäckad helg med även lite datorhaveri. Orken har dessutom inte riktigt infunnit sig tidigare att ta tag i det. Helgen tillrbingades bland annat på ett vikingabröllop/högtidsbröllop! Det var helt det häftigaste jag ´har varit med om och antagligen kommer vara med om. Det var en dag och kväll en annan bara kan drömma om. En underbar dag var det i alla fall, och jag önskar herr och fru Lindqvist allt gott i framtiden! Natten där blev lång, mycket lång. Kom i säng vid fem tiden eller något...utcheck vid tio samma dag. Lite trötta var vi helt klart, eller förlåt, jag menar att det kändes som man kravlade ssig upp ifrån en nygrävd grav! Vi var inte människor på hela dagen sedan, sambon något värre än mig får jag nog påstå. Efter denna helg så har jag försökt ta det lungt idag, svårt när man ligger efter med allt annat i huset. Dottern har i alla fall fått presenter av sin käre mor. Var iväg och inhandlade DUPLO!!! Både jag och dottern har skitkul här hemma! Jag bygger, hon krossar! Mycket bra samarbete tycker jag nog. Sen upptäckte jag även att hon hller på att få en hörntand. Är inte det lite tidigt??? Trodde man fick alla tänder så att säga på "rad". Men nu får hon ju en gigantisk glugg på ena sidan, där det "saknas" två eller tre tänder. Nog för att hon varit tidig hela tiden med tänderna, men det här u ju bara löjligt! Fastnade fraamför en godigfilm, Seven, den har jag inte sett på tid och evigheter, därför sitter jag fortfarande uppe fast jag för länge sedan borde ligga i min säng där uppe. Två saker till, jag blev även uppäten av myggor inatt. Men enbart under knät, och det var fasen bara jag utav 105 persone rsom blev det. De attackerade i stim för fasen, och det kliar fortfarande. Har kliat så det blöder, saknar nästan helt skin på smalbenen och fötterna, troddde att avsaknaden av hud skulle dämpa, men nej då. kliar lika mycket fortfarande. jag blir galen!!!! Och där glömde jag bort den andra saken....suck... det är ett tecken på tt det nog är dags att sova...kanske kommer jag ihåpg det imorgon eller inte alls...återstå att se... GodNatt

Kommentera

Publiceras ej