Tack för en rolig kväll!

0kommentarer

Igår var  vi på bröllop, undebara Petra har nu bytt efternamn och blivit en fru istället. Det var så himla vackert, började gråta mer än en gång (blödig har jag blivit). En väldigt minnesvärd kväll blev det, och jag är så glad för deras skull!!!!

idag därmeot har man varit smått seg eller med andra ord bakfull. Tur att man hade en snäll svärmor som gärna var barnvakt, så jag och sambon kunde sova så länge vi ville. Vid halv tolv gick vi upp, herregud minns inte ens senast det inträffade!

För att gå över till en helt annan sak, imorgon är det en stor dag här ute i skogen. För då fyller vår älskade lilla tös ett år! Inte klokt vad fort tiden går! För exakt ett år sedan satt vi här hemma och klockade oregelbundna värkar, valde att åka in till sjukhuset vid halv tolv på natten för att få något att sova på. Nu fungerade inte det så istället blev vi föräldrar till en underbar flicka åtta timmar senare. Det känns hetl sjukt att det redan har gått ett år sedan den dagen, känns som det var igår vi var där inne med en liten skrynklig bebis på knappt tre kilo! Det har varit ett underbart år med både tårar och skratt, allt har varit värt det och jag gör lätt om det igen!!! Så från och med imorgon är min dotter inte en bebis längre utan ett litet barn! Märkligt, har fortfarande svårt att förstå att hon faktiskt är vår och att jag är en mamma. Eller för den delen komma ihåg vad man gjorde tidigare med all tid?!?!

Helt klart det bästa som har hänt mig!!!

Grattis i förskott älskade barn!! Älskar dig mer än livet självt!


Nu ska jag koka mig en kopp te och sätta mig och slå in lite paket :)

Kommentera

Publiceras ej