Sista semester dagen...

0kommentarer

Imorgon är det åter dags att bege sig till jobbet vilket innebär äckligt tidiga morgonar, men sånt är väl livet som ansvarsfull vuxen antar jag. Tittar man ut nu så skiner solen, varmt och skönt, och då undrar jag vad rättvisan liggger i att jag har haft tre veckors semester med konstant regn. Taskigt tycker jag!

Efter ytterliggare en dag med att bära ved så ger jag nu upp. Ett väldigt otacksamt jobb dessutom, tittar man på högen så har den ju knappt minskat tycker jag, trots att jag har slitit i tre dagar med skiten. Men men, förr eller senare så är det nog klart, och lagom till det så kommer nästa lass så vi kan börja om från början. Bara att tänka bra träning och varmt i vinter,  det peppar lite i alla fall.

Kroppen värker från topp till tå, ska bli intressant om man överhuvudtaget kan röra sig imorgon bitti.

Nu ska jag ta en mycket välbehövlig dusch då jag stinker värre än en skunk. Sambon ska laga kvällsmat och sen väntar vi bara hem dottern som är hos sin mormor en stund, sen tar vi en efterlängtad familjekväll här i huset.

Har ni tur kanske det dyker upp lite bilder här sen, om jag orkar sätta mig och genomföra det tidskrävande projektet vill säga.

Bye bye

Kommentera

Publiceras ej