Sämst sämst sämst

0kommentarer

Det är nog titeln som både utdelas till mig, så det känns i alla fall.

Var iväg igår hos kusinerna för att äta gott och ha det allmänt trevligt. Det hade vi med, jätte roligt var det! Så tack alla för det :)

Men det gick snabbt över kllockan tio, då dottern ramlar ur sängen, usch vad dåligt man mådde och mår över detta. Det borde man ju räknat ut skulle hända. SÅ hon tog ansikte före nere i golvet, som tur var så gick det bra, ett litet märke på nosen bara, men hon har nog haft ont inatt, för hon har ju inte sovit speciellt mycket. Usch världens sämsta morsa som sagt va...

Misstänker att det är pga av den här natten som dottern bestämde sig för att sova en sväng på förmiddagen, och det är helt ok. Lilla höna...

Nu vill jag helst inte tänka mer på detta, men mardrömmar har jag haft hela natten (de få stunder som jag faktiskt har sovit) vilket antagligen är en direkt verkan av gårdagens händelse på kvällen. Men nu ska jag försöka tänka på lite annat och kanske gå ut i ösregnet och bära ved istället...kul...

Kommentera

Publiceras ej