Rubrik

0kommentarer

Imorgon skulle jag egentligen åkt till Malmö över dagen, men utav diverse anledningar så slipper jag det. Lite tråkigt, hade nästan sett fram emot att köra bil så långt helt själv, kunnat dra på musik på fullt ös i  bilen utan att behöva tänka på någon annan. Men men, det kanske blir en annan gång. Istälet blir det en helt vanlig jobbdag, sen hem och mysa me la familia och sen på lördag bär det av mot Kalmar för att gå på bröllop. Skall bli mycket roligt och medans vi vuxna har det roligt ska dottern tillbringa en natt hos sina farföräldar. Så i helgen ska vi har roligt allihopa men på olika håll.

SKönt att komma bort ett tag, få lite distans till vardagen och släppa alla bekymmer för den här gången, även omd et bara är för en natt. Så den här helgen ska vi bara ha roligt och inte tänka på något annat!

Nu lämnar vi det....

Gräsmattan är nu klippt, en hel del ved är inburen, jag känner mig nöjd med min arbetsinsats. Fortsätter jag i den hrä takten så kanske till och med gäddhänget minskar en aning, så istället för att jag lappar till folk som står för nära när jag vinkar så kanske det nöjer sig med att enbart dallra lite. Hoppas går ju i alla fall!

Nu lite film och sen en dusch...

GodKväll

Kommentera

Publiceras ej