Pyromaner i byn

1kommentarer

Tydligen eldas det lite här och var i skogen, jag är en av dem. Har ägnat hela kvällen till att elda skräp ute i tunnan. Mycket smidigt att kunna göra det, lite mindre skräp att köra till tippen i alla fall.

Har även börjat rensa under ena bänken i köket, där ska det bli en myshörna till dottern hade jag tänkt. Lite kuddar och filtar, mysig lampa och lite leksaker. Hon ska ju under där hela tiden, så varför inte göra det gosigt för henne. Ska ta ett kort sen när det är klart!

Även pannan är det eldat i, så strax ska jag hoppa in i duschen me tänkte jag, behövs kan jag säga efter stått ute i eldrök i två timmar, jag STINKER!

Sambon jobbar natt även denna vecka, det suger fortfarande lika mycket. Ska det fortsätta så här lär inte dottern få några syskon, för när sjutton skulle de bli tillverkade om jag får fråga???

Nä, ut och kolla till brasan så jag inte startar en skogsbrand eller ngåot, känns som det vore lite lite dumt.

Natti natti

1 kommentarer

KarinLinnea

09 Aug 2010 23:46

Hahaha, vi har samma problem! När ska man tillverka dom där syskonen då??? På dagarna röjer ungen runt som ett yrväder, men har ro att avla då? Och här jobbar mannen mellan 18 och 02... Han får nog ta pappaledigt i höst om han ska kunna bli pappa igen...

Kommentera

Publiceras ej