Överraskning imorgon

0kommentarer

Ägnade mig åt en ganska udda sak ikväll. det var ett tag sedan den gröna marken utanför fick sig en ansing, mycket beror på allt det våta som kommit ifrån himmlen senaste tiden. Jag bestämde mig i alla fall för att göra något åt jungeln därute. Sambon har dessutom slipat knivarna på klipparna, så jepp ut och testa. Tänkte dock inte på en sak, det är snart höst och det innebär att det blir mörkt en aning tidigare på kvällen än förr. Så halva gräsmattan blev klippt i totalt mörke, ska bli mycket intressant och se det resultatet imorgon bitti. Risken finns att folk tror att jag var full när jag klippte gräset ju.

Knivarna var i alla fall mycket vassa, testade detta genom att av misstag köra över hundens tennisboll. Låg gömd under en buske, och i mörke så var den totalt omöjlig att se. den är numera i småbitar spridd över gräsmattan. Hundstackarn kom fram och nosade på bitarna och slokade med öronen, lite ledsen över massakern av hans boll  misstanker jag.

Nu blir det duschen och sen hopp i säng för imorgon kommer lillkusin och håller mig sällskap! tror nog vi ska försöka shoppa lite kläder faktiskt....

GodNatt

Kommentera

Publiceras ej