Nu ger jag upp...

4kommentarer

Det är just ingen mening att försöka mer. Ointresset kan inte vara tydliga, och jag tänker inte kämpa mer för motsattsen längre. Ett val har gjorts, och egentligen är det inte mitt val. Men nu tänker jag på min familj, främst dottern, hon förtjänar bättre än så. Så från och med idag så försöker jag inte mer. Jag har gjort mitt i många många år, nu orkar jag inte mer. Varför kämpa när man inte får något tillbaka?

Ja det ovanstående tog lite sordi på dagen, det skall erkännas. Men nu är det lungt, behövde bara tänka på vad jag faktiskt har, och det är mycket mycket mer värt än det jag saknar.

På tal om något helt annat. Påbörjade chokladbiskvier kvart över åtta i morse, klockan nio ikväll var bottnarna klara. Tretton timmar känns lite väl mycket...men så går det när man har en dotter som absolut inte tänkte samarbeta, en sambo som sov länge och åkte tidigt (ingen klander dock), sen lite meningslöst besök därimellan. Ja då tar det tid. Ropade in hjälp till slut, mor min fick komma hit och assistera. Smörkrämen är förberedd så nu är det bara det enkla kvar. Sen ar jag börjat städningen, får göra klart imorgon någon gång.

Trött är jag, satte mig klockan tio ikväll, var nog första gången egentligen sedan jag steg upp imorse. Är helt slut, är tröttare än vad jag är när jag jobbar. Det är tufft att ha semester. Men mest tror jag det är metalt, tog lite musten ur mig tidigare idag. Men imorgon är en ny dag, och det kommer bli en bra dag, för det har jag bestämt. Sambon kommer hem tidigt ikväll dessutom, redan halv ett. saknar min sambo, ska bli gött att ha honom hemma lite mer imorgon, alltså i vaket tillstånd.

Nä, nu blir det slappa lite framför tvn och äta lite godis innan det är dags att gå i däck...

Natti natti på er

4 kommentarer

Wilma Lindemann

06 Aug 2010 10:31

Det låter som en riktigt jobbig och tråkig dag... :(

Jag bakade kladdkaka i går,men det tog inte 13 timmar precis!...Men vi får ju hoppas att dina chokladbiskvier blev goda i alla fall! :)



Tycker faktiskt synd om dig!! :(



Sanna

06 Aug 2010 12:13

Men gumman, vad är det som har hänt?? Kram kram på dig

Petra Lindemann

06 Aug 2010 13:40

Mina älskade flickor..... ni gör liver värt allt!

Frida

06 Aug 2010 15:43

Tack du är söt Wilmis. Men tycka synd om mig ska du inte, jag klarar mig alltid!



Vad som har hänt Sanna, ja jag har lessnat helt enkelt på att kämpa för en relation som inte existerar längre. Men det är något som går långt tillbaka i tiden, så inte min karl då alltså ;)



Petra: Tack faster!!!

Kommentera

Publiceras ej