Man blir ju inte piggare av vädret direkt

0kommentarer

Uppe vid sjusnåret idag, eller rättare sagt då vaknade lillhöna, sen låg vi och drog oss i sängen till kvart i åtta. Är lite småtrött ska jag villigt erkänna, kom väl i säng vid två tiden inatt. Lite sent så här i efterhand, men lätt att vara efterklok. Sen hade vi dessutom en riktigt trevlig kväll igår med svågrarna, kusin till sambon med tillhörande kompis. Mycket prat och god mat blev det, ett par glas med rött innehåll slank även det ner.

Just nu sitter jag och dottern och morgonmyser i soffan i väntan på att resten av huset skall vakna till, men har på känn att det lär dröja ett tag till, då resten är ena sömntutor hela bunten.

dagen annars idag kommer bjuda på att bära ved och sen bär vi lite mera ved. Sen skall det även snickras i tvättstugan och inhandlas gips in dit. Så jag tror att veden blir mitt ansvar...inget kul men måste göras, få se det som bra träning.

Nu återgå jag till mys med min underbara lilla tjej!

Hej svejs

Kommentera

Publiceras ej