Konstigt

0kommentarer

Det är jätte konstigt att vara hemma helt själv, så här länge har jag nog inte varit själv sen jag var gravid. Är inte van att inte ha min lilla tös hos mig när jag är hemma. Tycker ibland att jag hör henne någonstans i huset...märkligt hur hjärnan fungerar.

Men lite ved är inburen, huset är städat och musik på högsta volym. Inte ofta det händer längre! Så överlag har det varit en ganska behaglig dag, bortsett fårn berget av ved utanför knuten då, då vet jag dessutom att det kommer två lika stora lass till! Vi lär ju inte behöva oroa oss för hur man ska tillbringa kvällarna de närmsta veckorna i alla fall!

Nähä, dags att göra sig iordning (ta på sig kläder i alla fall, de tycker nog det är ganska ohyfsat om jag kommer till dagis i morgonrock, nyducshcad ska jag kanske tillägga) och åka och hämta den lilla tjejen i familjen. Ska bli gött att få hem henne nu!

Sen ska vi busa och gosa en massa här innan huset fylls av en massa folk!

Ha de gött

Kommentera

Publiceras ej