Känner mig menlös

0kommentarer

Eller något, hittar inget bra ord för att beskriva det.

Känns inte som man gjort någonting alls idag, och trots det är jag helt slut. det jag dock har gjort är att varit på marknad med grannen och dottern. En dagisväska till dottern blev inhandlad. Röd och rosa med en katt ohc hund på. Ganska simpel väska, men fyller de behov som finns närmsta åren kände jag. Inget speciellt egentligen, ett litet fack och ett stort fack. Inget speciellt som sagt va, men perfekt att packa ombyten och ytterkläder i till dagiset.

Sen hemåt, gav barnet mat och sövde henne. Sen fick hunden sin efterlängtade långpromenad, lycklig hund men svettig matte blev resultatet.

Höjdpunkten idag var trots allt vår hemmalagade pizza. Så jäkla god blev den, så det kommer lätt bli ett återkommande moment i den här familjen! Dottern hon har har röjt här hela dagen, inte en lugn stund så länge hon är vaken. Ibland blir man nästan utmattad av att bara titta på henne, den energin hon har är ju helt otroligt. Testa gränser har hon med börat göra, och ja det kan fresta på tålamodet ibland, det ska jag villigt erkänna.

Inget bra ksriver inlägg här märkte jag. Men är alldeles för trött för att orka bry mig...har mycket som snurrar i huvudet för närvarande, så tankarna är lite disträ. Ber om ursäkt för detta totalt kassa inlägg...

Men återkommer imorgon, och förhoppningsvis har tankarna lugnat ner sig en skopa...

Kommentera

Publiceras ej