Hur mycket snor ryms det i en näsa?

2kommentarer

Snart så börjar jag på fullaste allvar funderar på att samla allt snor i en burk för att se hur mycket man faktiskt kan producera under ett dygn. Nä, skojar bara, det vore ju äckligt, men är dock fortfarande väldigt nyfiken. Dessutom så rinner det enbart ifrån ena näsborren, den andre däremot är täpptare än än en stenmur. Börjar bli lite måttligt trött på detta, dessutom så är jag sjukt trött hela tiden, lite smått febrig och allmänt krasslig. Kul sätt att tillbringa semestern på. frågan är hur vi gör imorgon, känn inte som en bra idé att gå till dagis imorgon på inskolning i det här skicket. Har det inte lättat tills imorgon får nog stackars sambon masa sig upp och genomföra dagens inskolning istället för mig, han får väl sova en stund innan jobbet istället. Jaja vi får väl se hur det går, vill helst göra det själv dock.

På tal om inskolning, ungen älskar sitt dagis. Idag upptäckte hon ruschkanan, jäkla vad hon skrattade varje gång hon åkte edför den. Sen försökte hon dock klättra upp på den igen via kanan, gick ju inte lysande direkt. Men någon var snäll och lyfte upp henne på rätt håll varje gång. Det här med dagis känns mycket mycket bra, särskilt när man ser att hon gillar det så mycket! Det är nog värst för mig det hära, hon bryr sig inte så hårt

Nähä, ner och plocka och städa lite i tvättstugan, mellan alla snorpapper vill säga. Sen tänker jag krypa till sängs tidigt ikväll..

Natti natti

2 kommentarer

marie (mor)

11 Aug 2010 15:15

hoppas du mår bättre. kram

Wilma Lindemann

12 Aug 2010 19:23

Krya på dig "storkusin"<3

Kommentera

Publiceras ej