Hur kan man glömma??

0kommentarer

En sådan här dag kommer enbart en gång, och vi glömde ta kort....ARGH!!!

Vi fick ett par få när hon öppnade presenterna som hon fick av oss, eller hon öppnade inte så mycket egentligen. åt mest snöre och drog nog en gång i pappret. Men inte ett enda kort på vad hon fick, så jäkla illa av oss, vad är vi för föräldrar egentligen!!!

Här kommer i alla fall två bilder ifrån dagen, och jag lovar av hela mitt hjärta att den förbannade kameran ska följa med mig vart jag än går i fortsättningen. Som tur är ska vi ha barnkalas på lördag för resten av släkten, får försöka kompensera då istället.



Paketen bestod av kritor, ritblock och en Bobby Car! Fick även en illalåtande bil av mormor och morfar idag. (illalåtande för oss och skönmusik för hund och barn, precis som det ska vara)

Bortsett ifrån hennes föräldras klantighet till att föreviga detta tillfälle så har dagen varit underbar. Jag tror och hoppas att även dottern hade en lite speciell dag. Enda tråkiga var ju att sambon var tvungen att åka och jobba på eftermiddagen. Dottern fick idag äta naken, detta av anledningen (vi är inte nudister för de som trodde de) att hon skulle få kladda och slabba bäst sjutton hon ville med tårtan. Vilken förvånad blick hon hade när hon körde ner handen i tallriken och ingen sa något utan snarade skrattade. Det tog hon som ett jakande och fortsätte glatt. Kan tillägga att barnet även fick ett bad efter tårtan...det behövdes!

Därefter har vi hälsat på kossorna i hagen, alltid lika uppskattat, busat med grannbarnen som är på besök, plaskat i pool och klättrat i sandlåda. Barnet var helt slut kan jag lova, däckade ganska omedelbart bums.

Så nu lider barnets första födelsedag mot sitt slut!

Jag tar nu kvällen och en välförtjänt rostbiffsbit....

Kommentera

Publiceras ej