Halva veckan har gått

0kommentarer

usch hatar dessa veckor, inte semeserveckorna, de är fortfarande underbara. Tänkte mer på när sambon jobbar natt...de tar ju aldrig slut! Jag tycer inte om att vara själv vareviga kväll!

Idag har det shoppats i alla fall, bland annat en present till kusin vitamin som har fyllt år i sommar. Sen blev det som vanligt lite handlats till lillhöna med. En massa halksockar bidde det, då dammråttorna i huset tydligen äter upp dem, men nu är lagret påfyllt så nu borde de väl räcka en vecka eller så. Sen bidde det en mimmi-t-shirt (lila), en body som var randig (svart, lila, vit och grön), en vit-svart klänning med tillhörande svarta leggings Supersnyggt! Hade ju som alla andra kunnat lägga upp bilder på detta men jag har ingen lust att tillbringa åtta timmar framför datorn för att fixa det...så ni får hålla till godo med mitt svammel. Men snyggo kommer hon att bli på dagis i alla fall. Nu inhandlas dessutom enbart st 80, använder förvisso st 74 fortfarande, men känns lite meningslöst att köpa mer där, har tillräckligt som det är.

Nähä, nu ska jag slappa en liten stund, sen ner och kolla panntempen och hoppas på att det finns varmvatten. Jag är i stort behov av en dusch nämligen...

Höres senare...

Kommentera

Publiceras ej