Dagen den fortsätter...

0kommentarer

precis som alla dagar har en förmåga att göra. Dottern är mycket piggare efter sin sovstund, kan ju beror på att en stund i hennes värld är ungefär tre timmar. Så jag har hunnit få en massa gjort under tiden, och nu sitter hon är bredvid mig och kolla på snövit och äter upp sverigedemokraternas tidning som fanns i brevlådan imorse. Duktig flicka måste jag säga, sådana saker kan man lika gärna käka upp eller elda.

Har hunnit med att rensa badrummet, så nu äntligen är det lite ordning med, slängde även åtta olika flaskor med diverse märkligt innehåll. Kom fram til att jag ´hade de sakerna innan jag och sambon träffades, och har inte använt dem en gång under tiden, då kan de lika gärna slängas. Har även börjat fylla släpet med skräp, kommer nog bli fullt lass även denna gång verkar det som. Men vartifrån kommer all skit???

Och där kom samtalet om att veden kommer imorgon, så helt plötsligt har jag lite mer att göra imorgon än vad jag hinner med....ahhhhhh

Nu ska jag samtala lite med min mor som kom precis...

bye bye

Kommentera

Publiceras ej