Äntligen!

2kommentarer

Tänk vilket underverk en lurvig gosekanin kan göra! Nu sover barnet äntligen. Nästan tre timmar efter hon brukar men men...bara att hoppas att hon tar igen det imorgon bitti istället. Tvivlar dock väldgit starkt på det!

Min kväll försvann känner jag, någon popcorn är det mycket tveksamt att det blir. Hunden måste i alla fall få sin något försenad promenad, och sen ska det röjas bland alla leksaker som ligger utspridda över hela huset igen efter dotterns kvällsrejd! Sen tror jag nog att jag ska sova. Sambon skickade ett sms där han hotade att väcka mig när han kommer hem vid fyra snåret....

GodNatt

2 kommentarer

Therese

14 Aug 2010 19:39

Tack för kommentaren på min blogg!:)



Ja, tänk va de små gosedjuren kan betyda mycket. Vilken tur att hon somnade till sist iaf.

Martina

14 Aug 2010 20:51

Ja man känner sig tråkigt nog väldigt ensam...dom flesta här uppe är ju egentligen martins vänner som man liksom hänger med när han träffar dom eller så...och dom vänner jag har träffar jag inte alls ofta fast man bor i samma by...fast man fått barn är man ju samma människa...fast nu har jag barn men jag är ändå samma Martina. Sen känns de som om jag ofta hör av mig om man ska träffas mm och sen bestämmer man en dag och sen hör dom inte av sig så sitter man här och lixsom väntar. HAde nog inte varit lika jobbigt om jag haft typ mina föräldrar, syskon nära mig eller så, men men jag hoppas de vänder.

JA nu har jag bokat tågbiljetter ner till mina vänner så om två veckor åker jag. Ska bli jätte skoj :)

Hoppas att allt är bra med er och familjen med?

Kram

Kommentera

Publiceras ej