Tidig lördagsmorgon

0kommentarer

Eller ja, nu när jag skriver detta så är det väl inte extremt tidigt längre. Haha kunde aldrig tro att jag skulle skriva något sådant, för ett år sedan hade jag påstått att åtta en lördagsmorgon är mitt i natten. Märkligt vad fort saker och ting förändras. Min tur att vara uppe tidigt med lilla damen den här morgonen, klagar inte heller faktiskt. Morgonen är på ett sätt den bästa tiden på dygnet att tillbringa med dottern, då är hon så himla glad och mysig, så det spritter i hela hennes kropp. Vad som dock är lite irriterand är att jag vaknade en kvart innan dottern! Det är lite jobbigt då man vet att man komer få gå upp idigt hur som helst, och de tär ju absolut inte lönt att somna om när klockan är kvart i sjuk och man vet att hon kommer vakna vilken sekund som helst. Vad som är bra med det är att jag faktiskt är pigg!!

Dagen här kommer bjuda på tvätt tvätt och lite mera tvätt. Förstår fortfarande inte vad allt kommer ifrån?!!?! Sen ska vi även ut i fina vädret och pyssla med en stroller som med största sannolikhet inte kommer samarbeta med mig, sen skall det rensas land. Hoppas på lite hjälp från dottern, men har en känsla av att hon mest kommer sabotera...

Nä, nu ska flickorna i det här huset äta lite frukost medans pojkarna sover där uppe (sambon och hunden). Sen beger vi oss ut på en morgonpromenad i solskenet innan dagens måsten startar!

Ha en härlig vårdag där ute i vida världen!

Kommentera

Publiceras ej