Slutet på månaden alltid lika rolig

0kommentarer

Löning idag!!!!! Jag är rik!! Sen betalade jag räkningar och nu är jag lika fattig som en kyrkråtta igen. Lika intressant varje gång, coh dessutom ska vi iväg på semester snart som kommer kosta....ahhhhh det blir nudlar helt enkelt!

En gång i tiden, inte allt för länge sedan var min lilla tjej en snäll och gosig tös som älskade att ligga och mysa med sin mor i sängen, när det var dags att sova. Den tiden har passerat. Nu bökar hon, slåss, bits, nyps och det ena med det andra. Inte sur, utan snarare extremt glad. Trots att jag borde glädjas åt att min dotter är ett glatt barn som gillar att upptäcka saker, så måste jag nog ändå påstå, att hur kul det än är så är det inte mysigt! saknar de stunder ibland...undrar om de kommer tillbaka?

Har kommit på en sak förresten, senaste tiden har vi här hemma börjat tycka att barnet i fråga inte ser ut som en bebis längre utan ett barn. Undrat har vi gjort vad detta beror på, då hon faktiskt luktar bebis fortfarande. Sen kom vi på det, det är ju tänderna som gör det. Fyra små vassa rakblad där uppe har förvandlat min bebis till ett barn!

Nu ska husmodern ta och dammsuga medans lillhöna sova, så slipper det bli gråt och skrik här hemma....

Kommentera

Publiceras ej