Överraskning

1kommentarer

Gårdagen blev verkligen en överraskning. Gick hemma på eftermiddagen och skrotade i mysbyxor (precis som vanligt), då dyker min mor upp (utan de vanliga fraserna) och sambon säger att jag har tio minuter på mig att byta om till en hårdrockskväll. Hm hm börjar ju funderar febrilt nartuligtvis vad sjutton det här innebär. Men jag var duktig och gjorde som jag ble tillsagd (antagligen första gången jag gjort det på tio år), tog dock femton minuter, men herregud jag är väl ingen trollkarl heller! Och resultatet blev väl lätt tvivelaktigt, men jag är inte den som är den. Sen iväg in till byn, där vi tydligen ska äta pizza, och där dyker hela växjö gänget upp med! Haha det hade jag inte väntat mig alls. Sen fick jag reda på planen för kvällen. Vi skulle in till Huskvarna för att lyssna på D.A.D! Så jäkla kul och inte alls vad jag hade väntat mig. Planen för kvällen tog en ordentligt vändning kan man lungt säga. Istället för mysbxor påå och soffläge så blev det utekväll!!! Det var sjukt bra, hade skitkul! Länge sedan det var på det sättet, nästan så mann glömde bort att mna inte är ung och ansvarslös längre, varje fall för någon timme. Kvällen var superbra! Såg en massa roliga/märkliga männsikor. En tjej som glömt ta på sig byxor eller kjol, men är ganska säker på at hon i alla fall hade trosor på sig. Ett fyllo som trillar/välter ihop framför mig..suck, en sådan ska visst allttid finnas med. Har helt klart världens bästa sambo, tack för en underbar kväll!! Är nog mest förvånad dock över att min mor och Petra inte har lyckats skvallra!

Undet kvällen skulle sambon och jag besöka toaletten (varsin då!), ett damrum och ett herrrum. Är det ett bra tecken att vi går in samtdigt och kommer ut exakt samtidigt, snacka synkat. Jag ser det som ett bra tecken! Som sagt tidigare, underbar kväll, kan inte sägas tillräckligt!

Till något helt annat. Är inte jätte pigg idag skall sägas, inte så konstigt, blev ju lite sent inatt. Men något otroligt har inträffat! Solen skiner, det snöar inte ute och det är plusgrader, dessutom är det vindstilla. Äntligen! Så dagen kommer lätt spenderas utomhus! Sådana saker gör att man på automatik blir pigg (inte lika trött). Nu blir det frukost till lilla damen, sen ska vi gå ut och gå en runda.

ha de

1 kommentarer

Petra Lindemann

24 Apr 2010 11:45

Denna kväll var ni väl värda!!!!!!! Hoppas att du njöt i full drag.

Kram Petra

Kommentera

Publiceras ej