Lata är vi idag

0kommentarer

Ibland är det bra att det är ruskväder utomhus, det är ju en perfekt ursäkt att bara få gå runt och skrota i mjukisbyxor och inte göra något vettigt alls. Just nu sitter jag och glor på något märkligt program på tv, helt meningslöst men så underbart tankebefriande. Så skönt med sådana saker ibland, bara få vara och inga måsten. Tillåta sig att inte göra någonting, bara njuta av att vara hemma. Dottern sover förrestn fortfarande...undra hur länge? Hinner jag med en film?

Mor min ska komma över sen med, tydligen ville hon inspekterea det här krypandet med egna ögon. Tror inte hon litade på mina ord i telefon innan.

Som sagt, idag blir det ingenting med någonting, inte äns långpromenad med hunden (vad nu han har gjort för att förtjäna det), men däremot imorgon när man vaknar upp efter en sovmorgon blir det full rulle. Då ska det hända möe här i skogen...

Meningslöst inlägg kan tyckas, om inte annat en aningen förvirrat, sånt är livet ibland. Alltså inte meningslöst, syftade snarare på förvirrat och tankebefriat. Nu blir det hockey!

Men jag hör nog av mig framåt kvällen med förhoppningsvis lite mera kloka tankar än den här gången.

Kommentera

Publiceras ej