Guess What?

0kommentarer

Hehe jag är ledig nu ;) Så himla underbart, jag hinner sova ikapp mig lite och sedan njuta njuta av man och barn. Vila upp sig lite inför nästa vecka som kommer bli en vecka från helvetet. Kommer vara ännu tröttare än den här veckn, hur nu det är möjligt vet jag inte.

Vet ni vad mer...dottern har ju varit lite lätt osymetrisk i munnen senaste tiden. Det grundar sig på att hon fick tre tänder där uppe på samma gång för ett tag sedan. Men så idag hälsar vi tand nummer sex välkommen till värden! Fyra små gaddar i överkäken och två där nere...ett jäkla hårt bett hon har kan jag säga. Hon verkar vara särskilt förtjust i att bita i mina lår och i sambons stortå. Det sistnämnda kan jag tycka är lite så vidrigt, men dottern har inte kommit till den insikten än.

Imorgon ska vi som familj tillbringa en hel dag ihop, kan faktisk inte minnas när det sist inträffade. Dagen kommer på förmiddagen bjuda på shopping. Dotterns gaderob berhöver uppdateras då vi håller på att byta över till storlek 74, hon ska även få sig två par skor. Och för en gångs skull, händer ungefär lika ofta som istider bryter ut på jorden, ska vi även köpa något till oss själva. Badkläder ska inhandlas inför semestern. sambon har senaste året badat i mina shorts, nu har jag tröttnar och vill ha tillbaka dem. Alltså han måste inhandla ett par nya badbyxor, för tydligen har hans gått upp i rök alternativt så har råttorna byggt bo av dem. Jag måste inhandla mig en ny bikini, förra årets är ju helt att glömma med tanke på att jag var höggravid då, inte en del passar idag. Bikin från året dessförinnan är även den för stor, då jag hade turen att tappa lite extra kilon efter dotterns ankomst. det tackar jag för! Resultatet är dock att även jag behöver badklader! Och vet ni vad, jag HATAR att handla bikini!!! Det är nog bland det värsta jag vet, är aldrig nöjd med någonting, får en lät ångestatack i omklädningsrummet! Men, det är trots planen för morgondagen, då alternativet skulle vara att bada i dunoverallen, och jag står hellre ut med två tmmars ångest än det.

Nu, elda lite i pannan, fortsätta titta på hockey, se hur länge jag orkar vara uppe innan jag somnat i soffan...

GodKväll

Kommentera

Publiceras ej