En mycket tidig långfredagsmorgon

0kommentarer

Hur kommer det sig att dottern är så här jäkla morgonpigg när jag är ledig? Sambon har ju påstått att hon har sovit till halv åtta åtta varje morgon senaste veckan. Jag börjar tro att han ljuger för mig! JaHija, ingen större katastrof att gå upp vid sex med tanke på att jag somnade i soffan vid halv tio igår kväll. Så är gaktiskt ganska utvilad trots allt. Så den där filmen sambon kom hem med, den fick han allt titta på själv, såg väl en kvart tror jag...sen somnade jag gott i soffan med en katt över halsen.

Har dessutom börjat överväga om idén att lägga sig på golvet med datorn vr så lyckat. Dottern är något intresserd av vad jag sysslar med, och jag skulle nog vilja påstå att hon gör allt för att sabotera det jag sysslar med.

Nähä, morgonpromenad kanske skulle få en att piggna till? Sen bär det av mot staden för att träffa lite flickor och barn, ska bli mycket trevligt. Händer ju inte så ofta vi alla är samlade.

Hoppas alla har haft en god morgon, ni som utav en märklig anledning nu är uppe med tuppen. Kan tänka mig att det är väl de med barn och de vars fest inte slutat förräns nu.

Tjingeling

Kommentera

Publiceras ej