Då var påsken kommen

0kommentarer

Den är väldigt välkommen, inte för att jag på något sätt är en fanatisk påskfirande, utan snarare att det innebär en långledighet för min del. Och sådant är ju alltid välkommet!

Som en del säkert redan förstått så syftad tidigare bild på en kommande hockeymatch. Dottern var dock lite mesig tycker jag, fixade bara första perioden sen gick hon i däck. Men fostran är påbörjad i alla fall!

Sambon blev akut sugen på ngåot, oklart vad. Men han satte sig i bilen i alla flal för att köra in till byn och inhandla något. Har däremot börjat fundera på vilken by han körde till? Hur lång tid kan det egentligen ta att köra två mil och handla lite??

Ikväll är det sista chipspåsen i det här huset på länge...dags att börja jobba på bikinikroppen. Inte för att människor kommer svimma av lycka när de ser mig i den, men man behöver ju inte se till att de kräks heller. Så från och med imorgon så är det slut på snask och välkommen motion. Jag vet att jag har sagt detta många gånger förr, och nej det är inget aprilskämt...men jag LOVAR att det ska inträffa den här gången med.

PÅ tal om första april...jag har inte blivit lurad idag. Kan tänka mig att jag åker dit så det smäller innan kvällen är slut. Eller inte, med tanke på att jag sitter ute i skogen med en sambo och en sovande tös. Inte så många som kan lura mig, jag hoppas på det bästa!!!

Nu har sambon hittat tillbaka med en film i näven. Inte säker på om det är den han tänkte äta eller inte, med tanke på att han var snask sugen???

Glad Påsk till er alla för nu återgå jag till mitt sociala liv som innefattar hockey för tillfället!

Kommentera

Publiceras ej