Bra start på en ledig dag

0kommentarer

Ja bortsett från att det kom snöflingor stora som golfbollar när jag vaknade, det hade jag ju kunnat vara utan. Men däremot så tog vi sovmorgon här hemma till åtta imorse, det tackar vi väldans för, och när jag och dottern knallar ner så har sambon dragit på radion som har hårdrocksmorgon, bra morgonstart till number of the beast! Dottern gick från morgongrinig till gapskratt direkt! Tror nog att det blir en liten hårdrockstös av henne :)

efter frukost bar det itväg till storstan för att inhandla lite prylar. Jag hittade mig en tantbikin, jäkligt kul...enda som passade och INTE var chockrosa. Får väl duga då ett tag, tills det dyker upp något bättre. Och mina shorts är numer återlämnade till rättmätige ägare, alltså mig. Sambon hittade sig ett på schyssta badbyxor, inga gubbbyxor heller...tydligen bara jag som kommit till medelåldern. Dottern fick som vanligt jäkla massa kläder och ett par miniskor...svårt att köpa skor till en sådan liten, finns knappt några i den storleken.

Nu ska vi njuta här hemma, och jaga barn som tycker det roligaste som finns är att dra ner elektroniken under tvn. Kanske borde möblera om?

Kommentera

Publiceras ej