ahhhhhh fredag

0kommentarer

Eller rättare sagt så tog vi faktiskt fredag redan igår. Kom hem efter en lång dag på föreläsning i Jönköping, och vad har hänt när man kommer hem? Jo gulliga sambon har dukat fint, korkat upp en flaska vin och lagat mat!! de ni!!! Bästa kvällen på länge!!!

Har en liten ny design på bloggen på g, snälla Alex har knåpat ihop den åt mig. Ska bara skicka över lite nya bilder till henne tänkte jag, och se om de skulle passa. Sen får vi se om jag kan fjäska till mig att hon kanske lägger in desigen me ;) Är ju fullständigt handikappad när det gäller sådana saker nu för tiden. Har inte pysslat med sånt på flera dagar, eller så får jag väl helt enkelt ta mig i kragen och lära mig igen. Men hur som helst, TACK tjejen!! Om ett par dagar så ska ni få se den in action med!

Annars, sambon är på tippen och tömmer släpet, sen skall det slängas och skrotas när han kommer hem. ALLT vi inte använder ryker nu. Har ju inte världens största hus, så allt onödigt skall väck. Sen helt ärligt, spisen som står på baksidan av huset gör ju faktiskt inte alltför mycket nytta där, så kanske dags att slänga den. Speciellt eftersom jag har en ny fin glänsande och framför allt fungeradne spis här inne.

Dottern har för övrigt kommit på att det behövs inte musik för att headbanga! Fortsätter hon så här kommer hon åka på en whiplasch skada innan hon fyller ett!

inget vettigt att skriva, återkommer senare under kvällen istället tror jag...

Ut och rensa land en liten stund nu då...

Kommentera

Publiceras ej