Välkommen till min nya blogg!

0kommentarer

Tänkte jag skulle testa på det hära som alla andra pysslar med :)

Idag har jag och Lilltösa varit på babymassage för första gången. det var vi och fyra andra bebisar med föräldrar så klart, varav två var tvillingar. Herregud vad fort tiden går märkte man, Lilltösa var nästan äldst av alla bebisar, svårt att tänka sig att även hon var så liten en gång. Och då är hon ändå bara tre månader hahaha
Lilltösa älskade älskade det!! hon somnade efter halva tiden, så det var ju itne så mycket att göra :) Sen gick jag och lilltösa på stan, försökte hitta lite paket till folket osm fyller år nu. Mamma är avklarad, likaså sambon, sen fick även lilltösa lite nya kläder, kan ju inte låta bli :)

Nu ska vi bara ta det lungt idag och resten av kvällen, för imorgon skall det åkas till badhuset och sen till vetlanda och hälsa på Sanna med familj, så det kommer nog bli intensivt så det räcker.

Nu ska jag ner och äta lite, bäst att passa på medans hon ändå sover.

Kommentera

Publiceras ej