Utflykt till storstaden...

0kommentarer

Sådär nu börjar dagen bli organiserad igen. Märkligt, vi som i normala fall har världens smidigaste bebis här hemma, som har sovit hela nätter från hon var en vecka gammal, fick helt plötsligt för sig att hon skulle upp och äta två gånger inatt och vara social dessutom. Det är man inte van vid kan jag säga, kan inte ens komma ihåg senaste gången hon vaknade på natten. Typiskt då att hon väljer den här natten av dem alla när vi ska iväg snart. Så timmarna man har sovit inatt är ju lätträknade. Fördelen är ju så klart att jag har hunnit med att göra massor denna morgon när Line låg och sov, var ju tvungen att ta igen natten :S Nä ska inte klaga, en natt var åttonde vecka kan jag leva me ;) I vanliga fall somnar hon vid åtta nio på kvällen, vaknar runt sex sju och vill äta lite, sen sover hon till nio tio snåret igen. Så just därför är man verkligen inte vad vid att sova lite! Kanske är ett i-landsproblem :S

I alla fall, bröstmjölk, overall, mössa, barnvagn och skötväska är i bilen nu. För snart bär det iväg mot storstaden. Line ska hälsa på sin farmor ett par timmar, jag ska trimma hund, storhandla mat, köpa julklappar och födelsedagspresenter, och till min hjälp får jag bruden Petra!!! Så höres senare, för nu måste jag försöka packa in barn och hund i bilen, såvida jag lyckas hitta min jacka som helt uppenbarligen fått ben och knallat iväg och gömt sig någonstans...

Kommentera

Publiceras ej