På tal om rutiner igen då...

3kommentarer

Skrev ju häromdagen, minns inte när (minner ni vet) hur jag tyckte det var lite taskigt av Line att inte förvarna mig om ändrade rutiner. Kan medela nu då att vi är tillbaka på de gamla trygga välbekanta rutinerna igen. Hon somnade vid kvart över elva nu, och sover då till ett halv två (om det är samma rutiner som tidigare). Nu håller jag tummarna att de senaste två dagarna bara var gästspel. Det funkade förvisso det med, men tycker om när saker och ting är på ett visst sätt. Blir lite lättare att planera livet om jag vet på ett ungefär när hon sover, för då kan man många gånger undvika en trött och gnällig bebis. För hon är så himla mysig och go när hon är utvilad och pigg. Inte lika go och mysig när hon är övertrött och kinkig!

3 kommentarer

Schastin i Gåeryd

25 Nov 2009 15:56

Tja!

Smart tös du/ni fått som sover nu i gråvädret och är stor och pigg när våren kommer.

Rutiner kan man glömma när man skaffat barn, även stora tonåringar har inga rutiner man kan lita på,ler..och du själv sover och äter på samma tider dag efter dag??Skratt.. Även dom små liven är personligheter,klart det är jobbigt när man inte kan styra över sin egen tid och planera,framöver är det Line som styr över din tid..men njut ihop med henne den tiden kommer inte tillbaks. Kram från KP

Frida

25 Nov 2009 17:36

Haha kul att se att du har hittat hit =) line är världens goaste bebis (tycker väl alla om sina barn) så jag klagar inte egentligen :) Men visst, du har rätt...vi är alla olika och gör olika saker vid olika tider och tillfällen, så varför inte hon. Och även om det inte lät så så njuter jag faktiskt av att vara hemma med henne :) kram

Frida

25 Nov 2009 17:36

Haha kul att se att du har hittat hit =) line är världens goaste bebis (tycker väl alla om sina barn) så jag klagar inte egentligen :) Men visst, du har rätt...vi är alla olika och gör olika saker vid olika tider och tillfällen, så varför inte hon. Och även om det inte lät så så njuter jag faktiskt av att vara hemma med henne :) kram

Kommentera

Publiceras ej