Nyvaccinerad...

2kommentarer

Jepp, nu är det gjort. Snacka hysteri!! När vi kom dit så var brandkåren på plats för att dirigera trafiken, och tur var väl det. Folk var ju fullständigt galna!!! Sen när Vladde och Line släppt av mig i ösregnet så var det bara att ställa sig i kö. Hade tur ialla fall och slapp stå ute i regnet, kom precis in under taket, väl förberedd var jag med, hade packat med mig Stephen Kings Sömnlös, som kom väl till pass. Fick köa ungefär femtio minuter, så inte jätte farligt. Däremot blir man väldigt imponerad över vissa människor. Märkligt nog så var det väldigt många över trettio där för vaccinering hm hm trodde det var för oss mellan arton och trettio denna vecka. Inte nog med att de smet för i kön, så gjorde en hel del det även bokstavligen. Deras armbågar arbetade på bra måste jag säga, för att komma så långt fram i kön hela tiden. Mycket intressanta förklaringar en del  hade med. Var tvunga att komma före, för de hade barn på dagis, sena hemma, skulle och träna...men suck!!!! Som jag bryr mig. Jag hade min tre månaders bebis i en bil med sin morfar som åkte runt i Värnamo och väntade på mig. Gjorde så ifall det skulle ta flera timmar, för då kunde de alltid komma in när det var matdags tänkte jag. Nu behövdes inte det som tur väl va, men inte sjutton var det tack vare alla som smet för i kön. Jaja strunt i det nu. Nu är det gjort i alla fall. Nu ska jag strax ta och bada damen som ligger och snacka hej vilt på golvet. Ligger och övar på det nya ljudet hon lärt sig, se hur höga decibel hon kan uppnå hahaha

2 kommentarer

Petra Lindemann

19 Nov 2009 17:03

Skönt att veta att du inte kan bli ett svin....

Hur har det gått med Line och bajseriet??

Frida

19 Nov 2009 20:22

Till att börja med...finns det inget enklare sätt än detta för att kommentera?



Haha nepp svin blir jag inte, men det finns kanske andra varelser från djurriket som passar in;)

Petra, läs dagens inlägg så får du svar på den frågan :)

Kommentera

Publiceras ej