Julpynt!!!

0kommentarer

Nu äntligen har jag kommit igång här hemma. Efter en mycket mycket seg morgon, som innefattade smörgås, gos och te så börjar det faktiskt hända lite saker här hemma. Julskivan är uppletad och spelas på steron nu. Går ju inte julpynta utan julmusik!!! Försökte sätta ihop en julstjärna, gick ju inte alls, det enda som hände var att jag nu är täckt i glitter. Reflexer ikväll är med andra ord fullständigt onödigt! Så det får vänta tills sambon kommer hem så kan han roa sig med den. Men bortsett från det så börjar det faktiskt bli lite julstämning här hemma. Och imorgon ska det inhandlas ingredienser efter bvc, så jag kan ta och baka lite pepparkakor. Nu ska jag strax gå upp och väcka lilltösa. Har ju börjat reglerar hennes sovvanor på dagen, vilket har fungerat utmärkt. Nu är vi tillbaka i gamla vanliga spåret igen med att sova hela nätter. Imorse vaknade hon tjugo i åtta!! De ni...och då sovit nonstop sen klockan elva på kvällen...underbart!!!

Har även vart duktig och ringt till fotografen, så dit ska vi på onsdag, då ska Line äntligen fastna på bild, och förhoppningsvis blir det bra bilder med. Borde ju bli det eftersom det är ett proffs som tar dem till skillnad från mig.  Nä, nu är det dags att knalla upp, nu har hon sovit snart i tre timmar, räcker gott och väl!!!

Kommentera

Publiceras ej