Idioter...

0kommentarer

...finns det tydligen gott om. Just nu tänker jag på en speciell person som sabbat hela morgondagen för oss. Tack för det!!! Sambon fyller ju 27 år imorgon, och vad passade bättre än att han inte var schemalagd då, alltså hans ledig dag. WOHO!! Tänkte, perfekt ju. Då skulle jag fixa frukost på sängen, ge lite paket, mys mys. Sen skulle vi hinna med att tanka, handla, gratta morfar med, städa och laga mat tills kvällen...men samtidigt haft en riktigt mysig dag. Men nej då!! Då måste han jobba! Hans lediga dag är indragen för att han kör en annan rutt, vad sjutton är det! Dra in folks lediga dagar utan anledning...det suger! Så nu istället måste han jobba, ingen mysmorgon, handla får stackarn göra ikväll efter vaccineringen, då jag inte har någon diesel i min bil. Vilket innebär att jag får gå själv till morfar imorgon o gratta, ja Line ska ju med nartuligtvis. Men då bilen är snustorr måste vi knalla oavsett väder, känns ju lovade i slutet på november. Sen föröska hinna med att städa och laga mat innan folket kommer, detta samtidigt som en lilltösa vill bli underhållen. Gör så mycket jag hinner idag, men vi får väl se hur det bli. Trött blir jag i alla fall, så tack så hemskt mycket för att ni saborterat sambons dag och min och Lines!! Vår dag tillsammans!

Lite bitter kanske...men det går över...

Kommentera

Publiceras ej