Grattis Älskling!!

0kommentarer

För idag fyller sambon 27 år, Grattis Grattis Hurra Hurra!!! Tyvärr fick han som sagt va åka och jobba idag i alla fall, men förhoppningsvis är han hemma lite tidigare än vanligt. Då han inte var hemma i morse, så fick han sina paket från mig och Line igårkväll, tyckte det var bättre när vi satt i lugn och ro bara vi :) Han blev mycket glad för sina paket....skönt!!!

Skulle ju börja skriva om  hennes sovvanor bland annat, blir inte så idag heller. Kan för allt i världen inte redigt komma ihåg tiderna. Det enda jag vet är att igår fick hon fnatt! Somnade vid nio ungefär, vaknade vid halv elva och skulle ha mat????!!!! Vaf sjutton, har aldrig hänt! Sen vaknade hon nån gång mitt inatten och sen vid klockan sex med. Somnade förvisso om varje gång, men i alla fall. Tror inte hon har vaknat på det sättet sen hon var en vecka gammal...redan dags för trotsåldern ;) trodde man hade ett tag till på sig att menalt förbereda sig för den.

Nu ska vi strax göra oss iordning för att hälsa på min morfar som oxå fyller år idag, 80 år nämre bestämt Grattis Grattis Hurra Hurra!!! Verkar bli fint väder så vi tar bärselen men tar nog med barnvagnen med för att vara säker...eller om hon somnar. Sen blir det vidare hem och städa klart, underhålla lilltös, börja laga mat, underhålla lilltös, eventuellt duscha om jag hinner, underhålla lilltös, duka bordet, underhålla lilltös, ja ni ser nog mönstret...fullt upp idag med andra ord! Så kommer nog inte skriva mera idag, blir en sammanfattning av dagen imorgon istället....

Kommentera

Publiceras ej