Glömsk som tusan...

0kommentarer

Hade tänkt att jag skulle börja skriva hennes sovtíder här, och även mattider, mest för att jag själv ska få lite koll på tillvaron. Men då vore det ju himla bra om jag kunde komma ihåg hur nätterna är. Brukar ju oftast inte vara uppe nattetid, men inatt vet jag att damen vaknade och ville ha mat (fick hon me), men kan för allt i världen inte komma ihåg när, och då tittade jag ändå på klockan, det minns jag!!! Minnet är ju så där måste jag säga...så får se om jag kan börja med det imorgon istället då...

En liten rättning då angående kortet taget hos Petra och Oskar. Det var inte nu det hände, utan för drygt en och en halv månad sedan....har kunnat ta tag i saker aktivt länge nu...

Skriver mer senare, nu ska jag äta frukost sen ska Kasper få sin morgonpromenad me. För idag har jag ju vagnen, vilket är tur för det regnar....

Kommentera

Publiceras ej