Ensam..

0kommentarer

...känner man sig ibland. Idag är en sådan dag. Nu är jag förvisso ensam hemma, eller rättare sagt, sambon är inte hemma. Vi var bortbjudna ikväll till Kalmar, men jag och Line stannade hemma. Tyckte det var dumt att sätta henne i bilen så långt över dagen, speciellt eftersom vi ska ner till skåne imorgon. Så det blir en massa timmar i bil i alla fall. Sen vet jag ju de, att Line kommer antaligen inte vara någon solstråle framåt kvällen om vi är borta, och då blir det inte kul för nån hur som helst. Så här är jag. Ensam i ett hus ute i skogen en lördagskväll. Line sover för tillfället och det man har att se fram emot är Robinson ikväll. Suck.
Missförstå mig inte, jag älskar att vara mammaledig och få njuta av min lilla tjej hela dagarna. Men ibland kan man trots allt känns sig lite isolerad...

men men strunt samma. Ska ta och fixa lite mat nu...magen kurrar

Kommentera

Publiceras ej