Det går för fort!

0kommentarer

Jag hinner ju för sjutton inte med. Sitter och tittar på lilltösa som ligger under babygymmet och sprattlar och tjattrar. Hon blir fyra månader gammal nästa vecka. Och det är ju löjligt vad fort tiden går. Förra veckan var första gången hon skrattade så hon kiknade, kommer ju ihåg när man fick första leendet. Nu ligger hon och självmant letar efter leksaker och sträcker sig efter dem och tar upp dem. Minns när hon bara låg där under och bara stirrade på sakerna som hängde. eller nu, nu kan hon sitta i barnstol vid bordet...kom igen!!!! Det går för fort, jag hinner inte med!!! På ett sätt så känns det som hon alltid har funnits här hos oss, kan knappt komma ihåg vad sjutton man gjorde hela dagarna innan. Men å andra sidan känns det som tiden bara rusar iväg, det har gått så jäkla fort. Minns det som det var igår när hon föddes, känns inte som det var så länge sedan, men det är det ju. Min tös är inte så liten längre, hon växer så det knakar!!!!

Igår fyllde ju sambon och morfar år, smidigt att det är samma dag:S I alla fall, var ju hos morfar på dagen sen hem och fixade klart. Kvällen bjöd på tacos! Mycket smarrigt, sambon var nöjd med alla sina paket :) Alla blev mätta och goa, så tror nog kvällen var rätt ok. Men herregud vad trött jajg var sen, är verkligen inte vad vid sånna saker längre. Men det är kul :) Så idag ska jag diska upp det sista från igår och ställa iordning möbler och dylikt, sen ser det ut som vårt hem igen.

Hur kommer det sig att ungen aldrig ligger kvar där jag lägger henne?????? Börjar hon bli stor månne....

Kommentera

Publiceras ej