Tråkdag...

0kommentarer

...är det idag. Fint väder ute förvisso, hade vart gött om man kunde gått på en långpromenad, men blir svårt då ena hjulet på barnvagnen är platt!!! Så det får bli tvätta, tvätta, tvätta och tvätta lite till. Vår tvättkorg är överfull!!! Har tydligen varit lite slarvig på den punkten senaste tiden. Sen ska det även damsugas och torka golv här hemma. Men innan jag gör något annat ska jag ner och sänka pannan nåt snepp, för det är fan varmt som en jäkla bastu här inne! Får ju en chock när man går ut.

Idag ska det även påbörjas med smakportioner till lilltösa, det blir nog potatis och majs puré senare under dagen. Flaskmatning har vi gett upp för ett tag, hon vill ju inte. Så då testar vi det här istället då. Och i värsta fall, ja då kommer hon inte ta flaska heller, får väl hitta någon annan lösning på det hela.

Dagens irritationsmoment hittills är då att datorsladden är helt fuckt up. Måste byta, den laddar ju inte datorn som den ska. Så vilken dag som helst så har den väl gett med sig helt och hållet. Så det får bli att åka in till jönköping någon dag och skaffa en ny, skulle behöva köpa de sista julklapparna med :) Just de, sambon har glömt sin mobil hemma....suck!

Nu i alla fall, lilltösa arbetar för fullt på att trycka in båda händerna i munnen, verkar gå ganska bra. Jag ska äta frukost sen så börjar dagen...

Återkommer lite senare under dagen, och då hoppas jag det är något mer uppflyftande jag skriver.

Kommentera

Publiceras ej