Snorigt...

0kommentarer

...är det här hemma. Skrev ju om det tidigare i veckan, och hon är fortfarande hostig och snorig, dock inte lika mycket längre. Men hur länge ska det hålla på? Så utav den anledningen hoppar vi över babysim imorgon, lite trist, men vill inte göra det värre  igen nu när det väl har börjat vända till det bättre. Så ikväll ska vi ta ett lång och skönt bad, eller ja inte jag då, jag får inte plats i baljan haha det hade väl vart något. Men Line ska bada, då ska vi plaska och leka en lång stund.

Måste även säga att de två senaste dagarna har hon sovit helt underbart, detta trots hosta och en rinnig näsa. Har hållet exakt samma sovtider nu. Sover mellan 11.00-13.00 (ungefär, kan vara längre ibland med), sen somnar hon igen vid 15.30, men vid den powernapen får jag väcka henne vid halv sex, annars kommer hon aldrig i säng på kvällen. Sen somnar hon igen vid 19.30 ungefär och sover till 9.00 på morgonen. Två matpass blir det under nattten, kan jag leva med! Världens bästa unge!!

Imorgon äntligen ska jag åka och hämta hunden! Han är väl saknad här hemma. Vet att han har det superbra hos mina kusiner med, där får han uppmärksamhet dygnet runt. Men trots detta så vill jag ha hem honom nu, det är så tomt så tomt i huset när han inte är hemma. Så imorgon ska jag och Line åka en sväng till byn för att hämta honom, köpa en julklapp till sambon, sen på kvällen blir det lussefirande här ute i skogen. Mysigt!

Nu ska jag fixa sista tvätten, sen blir det slappa en stund i soffan innan det är dags att väcka lilltösa :)

Kommentera

Publiceras ej