Snart så...

2kommentarer

...är det kvällen och det ser jag fram emot. För då kommer sambon hem så vi kan ha fredagsmys hela familjen.

För tillfället har jag landat i soffan med en underbart söt liten kissunge i knät, han låter som en motor när han spinner, ingen risk att missa honom. Man kan höra honom från ett annat rum...han har även fått en liten ful ovana...att när dottern ligger och äter så ska han slicka henne på huvudet. Inte för att hon protestera men det tycker jag faktiskt är lite äckligt, så nu är det vakta katten med ena handen och hålla dottern med andra handen.

Söta gullunge har somnat igen, sover sött i sin säng där uppe. Inte så konstigt eftersom hon enbart sov tre timmar i stöten hela natten, sen skulle hon upp och snufsa hos oss. Jätte jätte mysigt är det men ska erkänna att jätte pigg är jag inte idag. Men trots detta ska jag nog ta och baka ihop lite negerbollar, hur länge sen som helst jag gjorde det ju, tror inte jag har gjort det sen högstadiet. Men gott ska det bli i alla fall. Ska även passa på att förbereda kvällsmaten nu när hon sover, kan jag stöka i lugn och ro i köket. Och sen när hon vaknar kan jag ägna tiden åt att busa med henne istället!

har varit väldigt dålig på att ta kort på sistonne, men ska bli ändrig på det...jag lovar!

2 kommentarer

marie (mor)

18 Dec 2009 13:06

snälla lilla rara dotter man kaller dem för chokladbollar, skärpning.



kram

Frida

18 Dec 2009 14:54

Haha bara väntade på en sådan kommentar. Men nej det gör det inte! Inte i min kokbok! ;)



kram

Kommentera

Publiceras ej