Ny familjemedlem...

0kommentarer

...var och hämtade det senaste tillskotten till familjen i skogen. En helt underbart söt kissunge, som syns på bild nedan. Imorgon ska jag försöka lägga upp något mer foto på honom. Han verkar i alla fall har gjort sig väl hemmastadd här. Var lite nervös inför vad han skulle tycka om Line, då hon faktiskt låter ibland, och inte så lite heller...inte alltid skrik, men hon har en hel del ljusa toner som hon får fram som riktigt skär i öronen. Men det var inga problem. Kissen följer efter mig och sambon vart vi än går i huset, och ska ligga hos oss hela tiden. Då oavsett om hunden är i närheten eller Line för den delen. En ska har vi dock märkt, och det är att Lines fötter lever farligt nu för tiden. När hon ligger och äter så rör hon dem hela tiden, vilket kissen tycker är jätte kul!!!! Oj oj hur ska det sluta...

Har även testat med havregrynsgröt till dottern till kvällsmat, la även i lite blåbär i den för smakens skull. Det var populärt kan jag säga! Hon åt med glädje, inte jätte mycket, men var ju första gången, men märktets tydligt att hon gillade det. Slängde sig efter skeden för mer...så införa gröt verkar inga större problem. Detta med förhoppningen då att hon ska stå sig längre på det än på bröstmjölk, underlätta nattsömnen tänkte jag.

Nähä, nu ska jag strax ut med doggelito medans sambon ska försöka söva en jätte pigg bebis! Har nog aldrig varit längre ifrån sömnen än vad hon är nu...men så go och glad som hon är kan man ju inte bli sur heller :)

Kommentera

Publiceras ej