Måndag...

0kommentarer

Ny vecka och vad händer då? Ingen aning...

Fick sovmorgon idag, det var mycket trevligt. Inte så konstigt kanske när damen inte somnade ordentligt förräns vid halv tolv! somnat många gånger innan, men vaknade efter en kvart hela tiden. Tydligen svårt att komma till ro. Men denna vecka jobbar sambon natt så då blir det hårt mot hårt. Denna vecka ska hon inte få som hon vill. Är hon trött skall hon sova i sin säng. Det är lite lättare faktistk att hålla det när jag är själv hemma. Har lite mer tålamod när hon blir trött och grinig än vad sambon har. Så vi får se hur det går, hoppas det går bra men kan misstänka att det blir ett par jobbiga kvällar innan jag och Line har kommit överrens. Ikväll skall det för första gången bjudas på gröt med, förhoppningsvis så sover hon bättre då om vi inför det på kvällen.

Det jag ska göra idag är att förska få klart julpyntandet. Nästan så man skäms ju. Men har verkligen inte hunnit få allt klart, men  nu jäkla. Så fort lilltösa har somnat ska jag börja plocka och städa. Lite julmusik på så går det enkelt, ska bli riktigt kul!!!! Nu har jag en trött och kinkig bebis här hemma, så ska se om jag kan få henne att somna. återkommer senare...

Kommentera

Publiceras ej