Line fyra månader!!

0kommentarer

Idag så blir Line hela fyra månader, usch vad tiden går fort!!! Känns som det var igår lilla tjejen kom till världen ju :) Hon börjar ju bli stor nu. Kan sitta på golvet själv en stund nu, blir det för länge så välter hon dock :) Ska börja med smakportioner, har en tand på väg...det är så mycket som händer nu!!

Idag så vaknade vi dessutom upp till solsken, kyla och frost, HÄRLIGT! Lite snö med bara så är jag nöjd, sen kan det vara så här februari ut eller nåt. Idag var första dagen med lite vinterkänsla och det är underbart.

Jag har en fundering när det gäller sovvanor här i huset. Och nu syftar jag inte på lilltösa, för hon har sovit underbart inatt. Utan varför det är så himla trångt i sängen???? Och då främst på min halva av sägen. Sambon har inga problem, han kan bre ut sig så mycket han vill på sin sida. Men själv så ligger jag i ett skruvstäd hela nätterna. Inte konstigt att man ibland sover illa eller vaknar upp med ryggont. Förklaringen till detta är då en hund, två katter och ett stycke barn. För ingen av dessa vill sova bredvd sambon då han sparkas i sömnen. Vem kan klandra dem, men det är väldigt trångt på min sida!!

Kommentera

Publiceras ej