Katt i kola?!

1kommentarer

Det var exakt vad som hände igårkväll. Hade ju gjort kola igår, som tyvärr misslyckades på det sättet att den blev alldeles för rinnig. Gick alltså inte slå in den i papper. Så jag och Sambon satt och äcklade oss genom att sitta och äta med sked från plåten. Helt plötsligt från ingenstans kommer det en kattunge flygande som fick för sig att gena över tvbordet. Gissa hur det slutade! Kattungen landade mitt i plåten med kola! Han studstade upp snabbt som attan sen blev det till att jaga kattunge innan han kletade ner hela huset med kola, som nartuligtvis satt fast under tassarna och under magen, halsen, ja överallt faktiskt. Sen in med han i duschen, det gillade han inte. I efterhand var det ju faktiskt rätt komiskt alltihopa!

Sovvanor tänker jag inte ens diskuterar idag. Jag tror min lilla tjej känner på sig när vi ska iväg dagen efter och jag måste vara pigg. För då tycker hon att vi ska ha en uppesittakväll!!!

Men i alla fall, hunden är rastad, har dammsugat klart och diskat. Bilen är färdigpackad. Nu är det bara jag och Line som fattas...ska ge henne lite mat innan vi åker, sen bär det av mot metropolen och hälsa på Petra och förska hitta en julklapp till sambon.

1 kommentarer

FRIDAHCHARLOTTA

16 Dec 2009 10:14

hahahaha måste ha sett kuul ut :D För övrigt så lottar jag ut lite hudvårdskit , kanske en bra julklapp eller så:D::D

Kommentera

Publiceras ej