Kaputt...

0kommentarer

Min dator har börjat bete sig väldigt märkligt den senaste tiden. Så försvinner jag ett tag härifrån så vet ni varför. Då har datorn åkt ut i snön för att jag blivit förbannad! Bara så ni vet.

Och en sak till, bara så ni vet. Det snöar ute, och det snöar mycket!!! Inte för att någon person i detta land kan ha missat det. Men jag klagar inte, älskar snön och är så jäkla glad för att det för en gångs skull bli en vit jul. Hunden är lika lycklig han, värre är det med katterna, de går inte ut helt enkelt! Kattungen förstår jag, han försvinner ju i snön, men de andra två är lite mesiga tycker jag nog. Sambon är rätt nöjd han med borsett från att han kör bil i jobbet, lite besvärligt kanske. Dottern, hon har ingen åsikt om snön, har frågat men hon behagade inte svara ordentligt på frågan.

Tror vi har satt ett rekord idag. Klockan fyra i eftermiddags började vi titta på en film, nämre bestämt Terminatior salvation, ingen av oss hade sett den. Nu är klockan kvart i tio och vi har fortfarande inte sett klart den. Orsaken är besök vilket i ovh för sig var trevligt, andra och främsta orsaken är dottern. Hon har varit fullständigt övertrött idag, vägrat sova, vägrat äta, vägrat allt egentligen. Till slut däckade hon av ren utmattning, vet inte om hon på något märklit sätt fått för sig att det var julafton idag så hon höll sig vaken för at öppna presenter, och då blev arg för att det inte skedde. Fast å andra sidan inte så troligt då hon är fyra och en halv månad gammal, men något var det.

Nu ska vi försöka göra ett nytt försök med filmen om sambon behaga lämna ifrån sig snöskyffeln vill säga. Ska vi slå vad om att ungen vaknar fem minuter efter vi satt oss i soffan?!

Bye bye

Kommentera

Publiceras ej