Hur dum kan man bli?

0kommentarer

Då syftar jag helt och hållet enbart på mig själv. I förrgår påbörjade jag en ny bok, en väldigt väldigt bra bok. Så istället för att passa på att somna tidigt jag med, när Line var snäll och sov hela kvällen och natten. Vad gör då jag? Jo jag ligger uppe och läser...idiot som man är. Kunde inte lägga ifrån mig boken, så det slutade med att jag läste ut den, skulle precis lägga mig och sova. Då vaknar Line och vill ha ett nattmål, klockan är då tjugo i två på natten. Typiskt typiskt. När jag väl somnade var väl klockan kvart över två på natten!! Tack snälla unge så sov du till nio imorse. Himla tur det, annars hade jag väl somnat vid köksbordet mitt under besöket. Om dryga timmen får vi besök här ute i skogen, ska bli så himla kul. Petra med sin sämre hälft Oskar kommer på ett litet finbesök!

Så återkommer senare i eftermiddag kvällen...

Kommentera

Publiceras ej