Fotografering...

0kommentarer

För några veckor sedan så damp det ner ett reklamerbjudande i brevlådan. I vanliga fall brukar sådana saker åka direkt i tunnan. Men inte denna gång, för det var ett erbjudande om halva priset på fotografering om man hade barn under sju månader. Började dundera lite och kom fram till varför inte. Vi har det ju inte speciellt gott om pengar nu för tiden tack vare skitsystemen här i landet. Och det vore himla kul att ha fina kort på lilltösa att rama in och sätta på väggen. Så jag ringde dit och bokade tid, och idag var den dagen!! Ska erkänna att jag var lite smått nervös inför detta. Lite orolig för att Lines humör inte skulle vara på toppen. Förväntade mig nästan fullständigt psykbryt där inne. Jag menar, varför inte?! Men inte då!! Glatt överraskad måste jag säga. Damen var en solstrålen hela tiden och lyckades charma fotografen till och med. Duktig flicka :) Så i slutet av veckan skulle jag få korten på mailen så jag kan välja ut vilka kort vi vill ha i lugn och ro över helgen. Mycket smidigt system måste jag säga. Så det har varit en väldigt lyckad dag, över förväntan!

Nu ligger lilltösa på en filt och smaskar på sin leksak och jag ska påbörja kvällsmaten. Blir sådan dilikatess som pommes, kotlett och pulversås....urk. Men har inte så mycket annat hemma.

Kommentera

Publiceras ej