Äntligen lördag...

2kommentarer

...för det innebär att sambon är hemma hela dagen, hela kvällen och hela natten...woho!!

vi struntade ill babysimmet som sagt va, tycker fortfarande hon är lite snorig, så tar det nästa veckan. Däremot har vi hunnit med att hämta lussekatter till luciafirandet ikväll, hämtat hem hunden, dock mycket ovilligt. Hade de bara vetat när jag skulle komma hade de nog rymt med honom! Men det är skönt att ha hem hunden igen! Nu ska jag strax iväg till affären och inhandla grädde...blir svårt att koka kola utan det.

Satt uppe igårkväll och tittade på film, när den slutat ser jag att en av mina absolut favoritfilmer börjar, Imvse vimse spindel. Men då var klockan redan kvart i ett....AHHHH...vad besviken jag blev. Insåg ganska fort att det hade vart en dum idé! Hade ju inte varit människa idag om jag hade gjort de, men så är det att ha barn :)

Nu ska jag handla sen stöka i köket...

2 kommentarer

Petra Lindemann

15 Dec 2009 10:45

Nästa gång hunden ska hämtas så kommer det att finnas en lapp på dörren till dig......

Frida

15 Dec 2009 14:16

rekommenderar jag inte! För då kommer det hända hemska saker...inkluderat grop, fackla, kidnappning, lösen...

Kommentera

Publiceras ej